Tidak, anda perlu mengaktifkan Perlindungan Insurans Hayat anda melalui laman web AXA dengan menjawab soalan Pengisytiharan Kesihatan. Pautan laman web akan dihantar kepada anda melalui SMS sejurus selepas SIM anda diaktifkan. Untuk maklumat lanjut, sila layari http://digi.my/iab
Digi Abadi Support
Anda akan menerima SMS dan e-mel dari AXA dengan status Perlindungan Insurans Hayat anda. Sebagai alternatif, anda boleh log masuk ke Portal Pelanggan AXA myaxa.co/customer untuk menyemak status anda.
- Perlindungan Insurans Hayat anda akan digantung apabila anda gagal memperbaharui pelan Internet anda. Anda akan menerima peringatan melalui SMS dua (2) hari sebelum pembaharuan.
- Pelanggan yang gagal untuk memperbaharui dalam masa 30 hari selepas pelan internet tamat tempoh akan diminta untuk melengkapkan Pengisytiharan Kesihatan semula sebelum Perlindungan Insurans Hayat mereka dikembalikan. Pautan laman web untuk melengkapkan langkah ini akan dihantar kepada anda melalui SMS (62033) dan e-mel connect.digital@axa-life.com.my selepas anda memperbaharui Internet.
Anda boleh log masuk ke Portal Pelanggan AXA myaxa.co/customer untuk menyemak status Perlindungan Insurans Hayat anda.
Anda boleh menghubungi customer support AXA Life Insurance melalui e-mel ebsupport.digi@axa-life.com.my
Anda boleh menyemak status anda melalui Portal Pelanggan AXA myaxa.co/customer.
Pengguna boleh melengkapkan penamaan di Portal Pelanggan AXA myaxa.co/customer dengan mengikuti langkah-langkah berikut:-
- Skrol ke bawah ke bahagian penamaan
- Klik untuk menukar penama
- Isi butiran penama anda
- Klik Simpan (Save) dan Selesai (Done)
Anda boleh menukar penama anda dengan menghantar e-mel kepada customer support AXA Life Insurance di ebsupport.digi@axa-life.com.my
Mereka boleh menghubungi talian AXA Life Insurance di 1300-88-1616 atau dengan menghantar e-mel kepada ebsupport.digi@axa-life.com.my. Proses tuntutan juga dijelaskan di Portal Pelanggan AXA myaxa.co/customer.
Untuk sebarang pertanyaan mengenai insurans anda, anda boleh menghubungi customer support AXA Life Insurance melalui e-mel ebsupport.digi@axa-life.com.my.
Tidak. Perlindungan Insurans Hayat AXA anda juga akan ditamatkan.
Ya. AXA berhak menolak/membatalkan Perlindungan Insurans Hayat dengan memberikan notis bertulis jika kamu tidak memenuhi ciri-ciri pengunderaitan.
Insurans ini melindungi sehingga individu yang diinsuranskan berumur 61 tahun, dengan syarat individu tersebut kekal aktif. Jangan risau, anda masih boleh menikmati servis telco sehingga akaun anda ditamatkan.
Ini bermakna pautan untuk anda mengaktifkan insurans anda telah tamat tempoh. Jangan bimbang, pastikan anda memperbaharui pelan anda pada masanya dan AXA Life Insurance akan menghantar kepada anda satu pautan untuk mengaktifkan Insurans secara dalam talian pada keesokan harinya. Nota: Pengguna hanya mempunyai 5 hari sahaja selepas menerima SMS pengaktifan untuk melengkapkan Pengaktifan Insurans secara dalam talian. Ini hanya boleh dilakukan untuk 3 pembaharuan pertama sahaja.